[Unicharm] ONLY OFFICIAL MAMYPOKO | Extra Dry Skin Tape/Pant range | Carton deal!
385 items sold
Item code : 434772011 COPY URL

MamyPoko[Unicharm] ONLY OFFICIAL MAMYPOKO | Extra Dry Skin Tape/Pant range | Carton deal!


Customer who recommended this item
9710 (Based on 9376 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject From Date
QX QUICK Seller 2017-05-31
CHANGE ORDER INFO Seller 2017-05-31
Cancel/Refund Seller 2016-12-20
more
Manufacturer/Place of origin Unicharm / Unicharm E-Store Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (3,435)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Received in good conditions

Havent unpqcked but should be ok

Type:ExtraDrySkinTape (Super Jumbo Pack) | Size:XL (44 x 3 packs) | Gift with purchase:Fisher price infant float around bath friend

+ Add this option
Jan 15, 2019
yeh*******

Highly Recommend Repeated purchase

Price is worth it with all the coupons!

Type:ExtraDrySkinPants (Super Jumbo Pack) | Size:XL BOY (46 x 3 packs)(+S$18) | 2nd Carton:Small (68 x 3 packs) | Free gift w purchase:Capitaland Voucher ($30)

+ Add this option
Jan 15, 2019
win*******

Highly Recommend Late delivery, but thanks for promotion and voucher.

Will buy again next time if no rush to get stock. Thnks

Type:ExtraDrySkinTape (Super Jumbo Pack) | Size:XL (44 x 3 packs) | 2nd Carton:XL (44 x 3 packs) | Free gift w purchase:Capitaland Voucher ($30)

+ Add this option
Jan 15, 2019
Ang*******

Highly Recommend Prompt delivery

Fast delivery and cheap. Thks

Type:ExtraDrySkinTape (Super Jumbo Pack) | Size:Small (68 x 3 packs)

+ Add this option
Jan 14, 2019
chu*******

Highly Recommend MamyPoko Pants XXL

Good purchase. Delivery took a while thou.

Type:ExtraDrySkinPants (Super Jumbo Pack) | Size:XXL BOY (38 x 3 packs)(+S$18) | 2nd Carton:XXL BOY (38 x 3 packs)(+S$18) | Free gift w purchase:Capitaland Voucher ($30)

+ Add this option
Jan 13, 2019
yuz*******

Customer Review (9,376)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Jan 15, 2019 nan*******
Highly Recommend Jan 15, 2019 sti*******
Highly Recommend Jan 15, 2019 jol*******
Highly Recommend Jan 15, 2019 gh_*******
Highly Recommend Jan 14, 2019 hen*******
Highly Recommend Jan 13, 2019 cha*******
Highly Recommend Jan 12, 2019 jac*******
Highly Recommend Jan 12, 2019 wan*******
Highly Recommend Jan 12, 2019 nan*******
Highly Recommend Jan 12, 2019 kar*******
Item Q&A(818)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE QX QUICK Seller
NOTICE CHANGE ORDER INFO Seller
NOTICE Cancel/Refund Seller
NOTICE Disclaimer: Singpost Normal Mail Seller
NOTICE Shipping Info/Timing/Change memo Seller
NOTICE Exchange/Return Seller
NOTICE Wetness Indicator !!!! Seller
FAQ Country of Origin Seller

Mamypoko Pants Standard: All sizes Made In Indonesia. Mamypoko Tape Extra Dry: Size NB/ S/ L/ XL/ XXL Made In Thailand, Size M Made In Indonesia. Mamypoko Pants Extra Soft: All sizes Made In Thailand. Moony Air Fit Tape: All sizes Made In Japan. Moonyman Air Fit Pants: All sizes Made In Japan.

34356757 Inquiry for the item from Wee**** Wee******* 2019-01-15 Answered
  Hi can I check the promotion with free toys no more ?
 

[Re] Inquiry for the item from Wee****
Dear Customer, that promotion have ended. Do keep a look out for future promotions to come! Thank you! QooLife Team

34311544 Inquiry related delivery from sio**** sio******* 2019-01-10 Answered
  Order :124221873

When is my item going to be delivered?
 

[Re] Inquiry related delivery from sio****
Sorry.. order no is :287208529.

I have already agreed to proceed with the order. Why are you not delivering yet??

 

[Re] Inquiry related delivery from sio****
Dear customer, we are truly sorry as we have ran out of capitaland vouchers for this purchase of yours. Please let us know if you still want the diapers. We can still ship it to you without the vouchers. We are very sorry for the inconvenience caused.

 

[Re] Inquiry related delivery from sio****
Please ship without vouchers!

 

[Re] Inquiry related delivery from sio****
Dear Customer, the status is now 'On Delivery'. You should receive it within these few days. Thank you! QooLife Team

34205510 Inquiry for the item from bar**** bar******* 2019-01-01 Answered
  My order number is 285737311.

Please enlighten me why did i only received 1x carton (3 packs) instead of the ordered 2x cartons?

Also... where is the capitaland vouchers???
 

[Re] Inquiry for the item from bar****
Dear Customer, the status is now 'On Delivery'. You should receive it within these few days. Thank you! QooLife Team

34203819 Inquiry for the item from eis**** eis******* 2018-12-31 Answered
  Why this seller choose to answer some questions but not all de?
 

[Re] Inquiry for the item from eis****
Dear customer, we apologise for this as certain procedures are needed to be done before giving our customers a satisfactory answers. We seek your kind patience and understanding.

34203568 Inquiry for the item from ong**** ong******* 2018-12-31 Answered
  No more free $30 capital land vouchers?
 

[Re] Inquiry for the item from ong****
Dear Customer, we apologize for the Capitaland vouchers as it has been fully redeemed. Thank you! QooLife Team

34203385 Inquiry for the item from Eve**** Eve******* 2018-12-31 Answered
  Hi, is the $30 Capitaland voucher still available? I don’t see it under free gift.
 

[Re] Inquiry for the item from Eve****
Dear Customer, we apologize for the Capitaland vouchers as it has been fully redeemed. Thank you! QooLife Team

34194783 Inquiry for the item from che**** che******* 2018-12-31 Answered
  will you be having restock for s and m size (extra dry tape) soon?
 

[Re] Inquiry for the item from che****
Dear Customer, we have run out of stocks for the product that you ordered and we have placed our orders with the manufacturer and waiting for their shipment to our warehouse now. Thank you! QooLife Team

34192321 Inquiry for the item from vio**** vio******* 2018-12-30 Answered
  The 1st item M size not available?
 

[Re] Inquiry for the item from vio****
Dear Customer, we will restock the item soon. Thank you! QooLife Team

Policy & Notice