[CP] [Bundle of 2] AJAX MULTI-PURPOSE CLEANER/ Disinfect/Sanitize/ Floor Cleaner 3L/2.5L
205 items sold
Item code : 635668449 COPY URL

Colgate Palmolive[CP] [Bundle of 2] AJAX MULTI-PURPOSE CLEANER/ Disinfect/Sanitize/ Floor Cleaner 3L/2.5L

  • Price
    S$14.00
    Deal Price
    S$12.90
  • Benefits
    0% Interest Instalment Plan
  • Shipping From
    In stock @Qxpress(Singapore)
    Shipping To
    Singapore
    Shipping RateOverseas Express
    • Pick a delivery time
  • Quantity Available
    4Qty (per a purchase)
  • Item Type
    ∙ Ajax_Multipurpose cl

  • Add to Cart [Buy]

Customer who recommended this item
811
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject From Date
QX QUICK Seller 2017-05-31
CHANGE ORDER INFO Seller 2017-05-31
Disclaimer: Singpost Normal Mail Seller 2016-11-18
more
Manufacturer/Place of origin Colgate / Made in Malaysia Condition New Product
Shipping From From Overseas (Singapore)
help
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (282)

Customer Photo Review board

Highly Recommend AJAX MULTI-PURPOSE CLEANER/ Disinfect/Sanitize/ Floor Cleaner 3L/2.5L

Satisfy with the purchase, will order again

Ajax_Multipurpose cl:Fabuloso Lime Charcoal Multi Purpose Cleaner 3L x2

+ Add this option
Jun 02, 2020
don*** (SG )

Highly Recommend Fast delivery

Fast delivery. Came in a box. Bought during time sales. Product is much cheaper.

Ajax_Multipurpose cl:Fabuloso Lavender Multi Purpose Cleaner 3L x2

+ Add this option
Jun 01, 2020
fri*** (SG )

Highly Recommend Delivery very fast

Received item in good condition. Smell very good...........

Ajax_Multipurpose cl:Fabuloso Lime Charcoal Multi Purpose Cleaner 3L x2

+ Add this option
Jun 01, 2020
wan*** (SG )

Highly Recommend Ajax floor cleaner 3l

Ajax floor cleaner were delivered within one week

Ajax_Multipurpose cl:Fabuloso Apple Multi Purpose Cleaner 3L x 2

+ Add this option
Jun 01, 2020
Swp*** (SG )

Highly Recommend ajax fabuloso (bundle of 2)

ordered on 27 may received on 29 may ... items in gd condition ...

Ajax_Multipurpose cl:Fabuloso Apple Multi Purpose Cleaner 3L x 2

+ Add this option
May 30, 2020
car*** (SG )

Customer Review (553)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Jun 02, 2020 ian*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 02, 2020 bgo*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 02, 2020 ian*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 02, 2020 haz*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 02, 2020 yvo*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 02, 2020 son*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 02, 2020 sky*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 01, 2020 305*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 01, 2020 ash*** (SG SG)
Highly Recommend May 31, 2020 sys*** (SG SG)
Item Q&A(22)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE QX QUICK Seller
NOTICE CHANGE ORDER INFO Seller
NOTICE Disclaimer: Singpost Normal Mail Seller
NOTICE Exchange/Return Seller
38405020 Inquiry for the item from Poh**** Poh******* 2020-04-21 Answered
  Hi seller, my orders 317840918, 317840919 and 317840920 was made on the 15 April 2020. May i check whether is it overlooked? Cos the orders are still under request. Thank you!
 

[Re] Inquiry for the item from Poh****
Dear customer, we apologise for the delay. We have started packing all your orders, you should receive them by today or tomorrow. Thank you.

37768672 配送関連Wan****様のお問合せです。 Wan******* 2020-02-20 Answered
  Order was placed on 9 feb and until now no update of delivery.
I have sent inquiry by another way but no reply so sending here also.
My order number is 314051352
Please advise status by return.
 

[Re] 配送関連Wan****様のお問合せです。
Dear Customer, we believed that you have received the items purchased. Thank you! QooLife Team

37766629 Inquiry related cancel and refund from vic**** vck******* 2020-02-20 Answered
  I accept the surge in demand BUT I cannot accept NO COMMUNICATION. Cannot deliver as per schedule also doesnt
bother to contact buyer. Waste my days waiting at home. I cancel and got my refund within 2 days. Pick up 1 bottle from Fairprice, paid a bit more and I got my stock instantly.
 

[Re] Inquiry related cancel and refund from vic****
Dear Customer, we noticed that your order has been cancelled. We hope to see you again. The refund should have gone to you upon the confirmation. Thank you! QooLife Team

37764182 Inquiry related delivery from SKY**** SKY******* 2020-02-20 Answered
  WHY SO IRRESPONSIBLE????? WHY THERE ISNT ANY RESPONSE FROM YOU SELLER??? ITS BEEN MORE THAN A WEEK AND NOBODY REPLY AND MY ITEM NOT RECEIVED??? MY ITEM HAS BEEN DELAYED FOR SO MANY DAYS WITHOUT ANT NOTICE FROM YOU!!!!!!!
 

[Re] Inquiry related delivery from SKY****
Dear Customer, we believed that you have received the items purchased. Thank you! QooLife Team

37764166 Inquiry related delivery from SKY**** SKY******* 2020-02-20 Answered
  WHY THERE ISNT ANY RESPONSE FROM YOU SELLER??? ITS BEEN MORE THAN A WEEK AND NOBODY REPLY AND MY ITEM NOT RECEIVED??? MY ITEM HAS BEEN DELAYED FOR SO MANY DAYS WITHOUT ANT NOTICE FROM YOU!!!!!!!
 

[Re] Inquiry related delivery from SKY****
Dear Customer, we believed that you have received the items purchased. Thank you! QooLife Team

37764160 Inquiry for the item from SKY**** SKY******* 2020-02-20 Answered
  WHY THERE ISNT ANY RESPONSE FROM YOU SELLER??? ITS BEEN MORE THAN A WEEK AND NOBODY REPLY AND MY ITEM NOT RECEIVED??? MY ITEM HAS BEEN DELAYED FOR SO MANY DAYS WITHOUT ANT NOTICE FROM YOU!!!!!!!
 

[Re] Inquiry for the item from SKY****
Dear Customer, we believed that you have received the items purchased. Thank you! QooLife Team

37764154 Inquiry related delivery from SKY**** SKY******* 2020-02-20 Answered
  WHY THERE ISNT ANY RESPONSE FROM YOU SELLER??? ITS BEEN MORE THAN A WEEK AND NOBODY REPLY AND MY ITEM NOT RECEIVED??? MY ITEM HAS BEEN DELAYED FOR SO MANY DAYS WITHOUT ANT NOTICE FROM YOU!!!!!!!
 

[Re] Inquiry related delivery from SKY****
Dear Customer, we believed that you have received the items purchased. Thank you! QooLife Team

37764140 Inquiry related delivery from SKY**** SKY******* 2020-02-20 Answered
  WHY THERE ISNT ANY RESPONSE FROM YOU SELLER??? MY ITEM HAS BEEN DELAYED FOR SO MANY DAYS WITHOUT ANT NOTICE!!!!!!!
 

[Re] Inquiry related delivery from SKY****
Dear Customer, we believed that you have received the items purchased. Thank you! QooLife Team


Diapers