[Kimberly Clark] 2 x CARTON SALE: Huggies Gold Diapers/ Pants FREE PINKFONG
155 items sold
Item code : 641581564 COPY URL

Kimberly Clark[Kimberly Clark] 2 x CARTON SALE: Huggies Gold Diapers/ Pants FREE PINKFONG


Customer who recommended this item
137 (Based on 0 reviews)
Customer Satisfaction Score
95%
  • Product 90%/100%
  • Price 100%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 100%/100%

Notice

Subject From Date
CS cases check on 30/05 Qoo10 customer center 2019-05-30
QX QUICK Seller 2017-05-31
CHANGE ORDER INFO Seller 2017-05-31
more
Manufacturer/Place of origin Kimberly Clark Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (56)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Fast delivery

Delivered the next day, different from the past where items will be received after 2-3 weeks or half delivered after days. Received freebie (pinkfong) but yet to try.

Type:Diaper | Size:L 62pcs x 3 packs | 2nd Carton:Diaper - L 62pcs x 3 packs | GWP:Pink Fong Baby Shark Melody Pad

+ Add this option
Jun 27, 2019
sha*** (SG )

Recommend Goods well received.

Goods well received! Thank you seller.

Type:Pants | Size:L 44pcs x 4(+S$21.95) | 2nd Carton:Diaper - M 66pcs x 3 packs | GWP:Pink Fong Baby Shark Melody Pad

+ Add this option
Jun 25, 2019
sal*** (SG )

Highly Recommend Good and comfortable for baby

Absorbs well. Delivery was fast

Type:Diaper | Size:XL 50pcs x 3 packs | 2nd Carton:Diaper - XL 50pcs x 3 packs | GWP:Pink Fong Baby Shark Melody Pad

+ Add this option
Jun 24, 2019
arb*** (SG )

Recommend Better than Huggies platinum

Better than Huggies platinum diapers. Recommended.

Type:Pants | Size:XxL 32pcs x 4(+S$18.50) | 2nd Carton:Pants - XxL 32pcs x 4(+S$18.50) | PINKFONG BABY SHARK MELODY PAD:WHILE STOCKS LAST | 35% off CLEAN CARE wipes:none

+ Add this option
Jun 23, 2019
GGE*** (SG )

Highly Recommend Good repeater buyer

I’ve been purchasing from this seller fast delivery and item is good

Type:Diaper | Size:M 66pcs x 3 packs | 2nd Carton:Diaper - M 66pcs x 3 packs

+ Add this option
Jun 21, 2019
rai*** (SG )

Customer Review (84)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Not Recommend Jun 27, 2019 she*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 26, 2019 tan*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 24, 2019 fu.*** (SG SG)
Recommend Jun 23, 2019 llc*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 23, 2019 Yee*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 22, 2019 joa*** (SG SG)
Recommend Jun 20, 2019 mic*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 18, 2019 tky*** (SG SG)
Highly Recommend Jun 18, 2019 lei*** (SG SG)
Recommend Jun 17, 2019 sjy*** (SG SG)
Item Q&A(18)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE CS cases check on 30/05 Qoo10 customer center
NOTICE QX QUICK Seller
NOTICE CHANGE ORDER INFO Seller
NOTICE Cancel/Refund Seller
NOTICE Disclaimer: Singpost Normal Mail Seller
NOTICE Shipping Info/Timing/Change memo Seller
NOTICE Exchange/Return Seller
35693963 Inquiry for the item from sjy**** sjy******* 2019-06-15 Answered
  Secret Inquiry
 

[Re] Inquiry for the item from sjy****
Secret Inquiry

35656533 Inquiry for the item from agn**** agn******* 2019-06-11 Answered
  Hihi is the pink gong melody pad still available ?
 

[Re] Inquiry for the item from agn****
Yes

35629382 Inquiry related delivery from kms**** kms******* 2019-06-08 Answered
  This is absolutely horrendous ! look at the amount of questions on your item page .
I ordered on 1st June ! OOS ? you shouldn't have listed in the first place ? is this a marketing gimmick !

I am going make a official complaint on this .... totally disappointing !!!!!!!
 

[Re] Inquiry related delivery from kms****
Dear Customer, we believed that you have received the items purchased. Thank you! QooLife Team

35625319 Inquiry for the item from gil**** gil******* 2019-06-07 Answered
  I have placed my order on 27th May and I think I am number 30+ to have bought the diapers and yet I have received a message saying that it is out of stock. Do you only have like 10 of the items for giveaway? I was looking forward to receiving it and yet it is out of stock.
 

[Re] Inquiry for the item from gil****
Dear Customer, the stocks just reached our warehouse. Kindly allow our warehouse guys to inbound the stocks and we'll send it to you soon. Thank you! QooLife Team

35625242 Inquiry from sam**** sam******* 2019-06-07 Answered
  If the baby shark melody pad is non-existing in the first place, don’t bluff us that it comes free with the purchase. I bought on the very first day of this promotion, and you can tell me it’s out of stock already??? Are you kidding me??? This is very unethical way of doing business!!!
 

[Re] Inquiry from sam****
Dear Customer, the stocks just reached our warehouse. Kindly allow our warehouse guys to inbound the stocks and we'll send it to you soon. Thank you! QooLife Team

35623909 Inquiry related delivery from lmc**** lmc******* 2019-06-07 Answered
  Hi, can I check if my order is on the way? Thanks.
 

[Re] Inquiry related delivery from lmc****
Dear Customer, the stocks just reached our warehouse. Kindly allow our warehouse guys to inbound the stocks and we'll send it to you soon. Thank you! QooLife Team

35618858 Inquiry related delivery from cli**** cli******* 2019-06-06 Answered
  Order no. 297024075
My order was placed on 1st Jun.
Till now, there is no shipping status.
Can you kindly advise?
 

[Re] Inquiry related delivery from cli****
Dear Customer, the stocks just reached our warehouse. Kindly allow our warehouse guys to inbound the stocks and we'll send it to you soon. Thank you! QooLife Team

35600884 Inquiry related delivery from ivy**** ivy******* 2019-06-04 Answered
  Hi, may I know when I will recieve my baby diaper? It take quite awhile & my baby diaper going use up soon. N want to confirm is the baby shark pad included? Pls kindly reply.
 

[Re] Inquiry related delivery from ivy****
Dear Customer, you should receive the stocks by this week. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related delivery from ivy****
Ok. Hopefully! I dont wish I ordered over ur side for the very 1st time just bcoz of e baby shark pad & I never recieve it & need to waste extra money to buy diaper outside again.

 

[Re] Inquiry related delivery from ivy****
Dear Customer, we apologize for that but you should receive the stocks by this week. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related delivery from ivy****
I will have to cancel my order now & have a full refund since e pinkfong pad OOS coz I ordered for the sake of the pinkfong pad for my 2yo & have been a week waited. This is very unpleasant & we never encounter such issue with other seller. We already bought some diaper outside store. Pls paynow full amount to my mobile at 91884155 NOW. Thank you!!!

 

[Re] Inquiry related delivery from ivy****
Pls paynow total of ($109.50) to my paynow at my mobile 91884155 now. Thank you!!!

 

[Re] Inquiry related delivery from ivy****
Hello? Do I need to make police report regarding this???

 

[Re] Inquiry related delivery from ivy****
Or do I need to inform my group of mummies friends not to buy from you this dishonest seller that used pinkfong pad to made mummies buy ur stuffs & yet item isn't deliver at all?!? Pls refund me accordingly. Thank you!!!

 

[Re] Inquiry related delivery from ivy****
Hello, you have been refunded via the same payment method. Ie if u used credit card, the money will be credited to your account. Do check :)

 

[Re] Inquiry related delivery from ivy****
Thank you.

 

[Re] Inquiry related delivery from ivy****
Dear Customer, you're welcome! QooLife Team

Policy & Notice