[Kimberly Clark] BUNDLE OF 10: Kleenex Ultra Soft 3-Ply Facial Tissues
90 items sold
Item code : 641620516 COPY URL

Kimberly Clark[Kimberly Clark] BUNDLE OF 10: Kleenex Ultra Soft 3-Ply Facial Tissues


Customer who recommended this item
122 (Based on 0 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject From Date
QX QUICK Seller 2017-05-31
CHANGE ORDER INFO Seller 2017-05-31
Cancel/Refund Seller 2016-12-20
more
Manufacturer/Place of origin Kimberly Clark Condition New Product
Shipping From From Overseas (Singapore)
help
Material
Payment Method Q*Coin Pay, VISA, MasterCard, American Express, Union Pay, PayPal, E-Nets, Cash Deposit, Q·account, GrabPay, Rely, PayLah!, AXS, NETS QR, AliPay, WeChat Pay, Convenience Store
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (52)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Value for money

Bought during 10/10. Great deals and kudos on delivery.

First 3 bundles:Natural 5 x 100 sheets | Next bundle of 3 #1:Floral 5 x 100 sheets | Next bundle of 3 #2:Natural 5 x 100 sheets | 10th box:Natural 5 x 100 sheets

+ Add this option
Oct 14, 2019
sha*** (SG )

Highly Recommend Bought during promo

Fast delivery. Happy with purchase. Will buy again when needed.

First 3 bundles:Floral 5 x 100 sheets | Next bundle of 3 #1:Natural 5 x 100 sheets | Next bundle of 3 #2:Lifestyle 5 x 100 sheets | 10th box:Moisturizing Touch 5 x 80 Sheets

+ Add this option
Oct 11, 2019
jes*** (SG )

Highly Recommend Fast delivery. Good buy.

Fast delivery. Good buy.

First 3 bundles:Floral 5 x 100 sheets | Next bundle of 3 #1:Floral 5 x 100 sheets | Next bundle of 3 #2:Floral 5 x 100 sheets | 10th box:Lifestyle 5 x 100 sheets

+ Add this option
Oct 10, 2019
agn*** (SG )

Highly Recommend Kleenex Tissue

Received in good order swiftly.

First 3 bundles:Floral 5 x 100 sheets | Next bundle of 3 #1:Floral 5 x 100 sheets | Next bundle of 3 #2:Floral 5 x 100 sheets | 10th box:Floral 5 x 100 sheets

+ Add this option
Oct 09, 2019
wei*** (SG )

Highly Recommend Fast delivery

Cheapest deal and received in good condition

First 3 bundles:Floral 5 x 100 sheets | Next bundle of 3 #1:Floral 5 x 100 sheets | Next bundle of 3 #2:Natural 5 x 100 sheets | 10th box:Lifestyle 5 x 100 sheets

+ Add this option
Oct 09, 2019
muf*** (SG )

Customer Review (79)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Oct 16, 2019 nil*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 15, 2019 sea*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 15, 2019 wen*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 15, 2019 val*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 15, 2019 can*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 14, 2019 Fan*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 13, 2019 ann*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 12, 2019 csp*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 12, 2019 ys9*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 12, 2019 ele*** (SG SG)
Item Q&A(7)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE QX QUICK Seller
NOTICE CHANGE ORDER INFO Seller
NOTICE Cancel/Refund Seller
NOTICE Disclaimer: Singpost Normal Mail Seller
NOTICE Shipping Info/Timing/Change memo Seller
NOTICE Exchange/Return Seller
36658308 Inquiry for the item from 239**** ann******* 2019-10-15 Unanswered
36613606 Inquiry for the item from pro**** pro******* 2019-10-10 Answered
  Secret Inquiry
 

[Re] Inquiry for the item from pro****
Secret Inquiry

36602730 Inquiry for the item from tmq**** tmq******* 2019-10-08 Answered
  What does bundle of 10 means? Does it mean we will have 10 rows of 5 tissue boxes?
 

[Re] Inquiry for the item from tmq****
Dear Customer 5 boxes is 1 bundle. Bundle of 10 would mean 20 boxes. Thank you! QooLife Team

34229544 Inquiry related delivery from Tri**** tri******* 2019-01-03 Answered
  Order Number: 285038335 & 285038336
Order Date: 06 Dec 2018

For the above 2 orders placed on 06 Dec 2018, I have not received. Contacted your support, was promised delivery for at least 3 times during the month of Dec 2018, but nothing have been delivered.

To make thing worst, i have been getting different answers from support for the past few days. One day the support say "item has been sent today, delivery take 3 to 5 working days", next day support say "item currently out of stock".

Are you serious in doing business?
 

[Re] Inquiry related delivery from Tri****
Dear Customer, we have ran out of stocks for the Kleenex product which affects your order numbers: 285038335 & 285038336. We have ordered the items from the manufacturer and will ship everything out when our warehouse receives the new stocks. Apologies for the late delivery. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related delivery from Tri****
Hi, when are you sending out order number 285038335 and 285038336

 

[Re] Inquiry related delivery from Tri****
Dear Customer, we have placed our orders with the manufacturer and we're waiting for their shipment to our warehouse now. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related delivery from Tri****
I have been hearing this for the past 2 to 3 weeks. When will the stock reach your warehouse and when will you delivery to me?

 

[Re] Inquiry related delivery from Tri****
Hello when are you sending out the items??? You said you have ordered the stock since 3 Jan. Today is 15 Jan, why you haven’t send out the items???

 

[Re] Inquiry related delivery from Tri****
Hello when are you sending out the items??? You said you have ordered the stock since 3 Jan. Today is 15 Jan, why you haven’t send out the items???

 

[Re] Inquiry related delivery from Tri****
Dear customer both of these order numbers are on delivery status currently. We very sorry for the inconvenience caused. We thank you for your kind patience

34095502 Inquiry related delivery from Eli**** qif******* 2018-12-20 Unanswered
33968002 Inquiry for the item from sli**** sli******* 2018-12-10 Answered
  Not able to select the 2nd option.. pls advise
 

[Re] Inquiry for the item from sli****
Dear Customer, we apologized but the 2nd option has been sold out. We will restock it soon. Thank you! QooLife Team

33924037 Inquiry for the item from fai**** fai******* 2018-12-06 Answered
  What is bath tissue ?? For bath or ?
Looks like kitchen paper towel
 

[Re] Inquiry for the item from fai****
Dear customer, bath tissues are for toilet usage.

Policy & Notice


Diapers