Item code : 491552063 COPY URL

MamyPoko[Unicharm] FREE BOAT RIDE Mamypoko Mickey PREMIUM! (Single/Bundle of 3) New Series


Customer who recommended this item
2824 (Based on 945 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject From Date
QX QUICK Seller 2017-05-31
CHANGE ORDER INFO Seller 2017-05-31
Cancel/Refund Seller 2016-12-20
more
Manufacturer/Place of origin Unicharm / Unicharm E-Store Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (945)

Show My List
Customer Photo Review board

Highly Recommend Mamypoko pants

Awesome, next day delivery. Thanx seller

Mamypoko:03. Mickey Pants XL38 x 1 | Bundle of 3 (W|Free Gift) While Stocks Last:03. Mickey Pants XL38 x 2 (New series)(+S$38.60)

+ Add this option
Apr 18, 2019
zul*** (SG )

Highly Recommend Fast delivery

Cute design and fast delivery

Mamypoko:02. Mickey Pants L44 x 1 | Bundle of 3 (W|Free Gift) While Stocks Last:02. Mickey Pants L44 x 2(+S$38.60)

+ Add this option
Apr 16, 2019
kop*** (SG )

Highly Recommend highly recommended seller.

never fail to keep their promise. highly recommended seller.

Mamypoko:03. Mickey Pants XL38 x 1 | Bundle of 3 (W|Free Gift) While Stocks Last:03. Mickey Pants XL38 x 2 (New series)(+S$38.60)

+ Add this option
Apr 15, 2019
sun*** (SG )
Apr 12, 2019
isa*** (SG )

Highly Recommend Repeat order

Have bought a few times and happy so far. But getting expensive, need to find other options.

Mamypoko:03. Mickey Pants XL38 x 1 | Bundle of 3 (W|Free Gift) While Stocks Last:03. Mickey Pants XL38 x 2 (New series)(+S$38.60)

+ Add this option
Apr 11, 2019
sha*** (SG )

Customer Review (2,725)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Apr 18, 2019 eea*** (SG SG)
Highly Recommend Apr 18, 2019 eea*** (SG SG)
Highly Recommend Apr 18, 2019 swe*** (SG SG)
Highly Recommend Apr 17, 2019 gre*** (SG SG)
Highly Recommend Apr 13, 2019 JAY*** (SG SG)
Highly Recommend Apr 10, 2019 ng.*** (SG SG)
Highly Recommend Apr 07, 2019 all*** (SG SG)
Highly Recommend Apr 06, 2019 cha*** (SG SG)
Highly Recommend Apr 02, 2019 cho*** (SG SG)
Highly Recommend Apr 01, 2019 jer*** (SG SG)
Item Q&A(232)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE QX QUICK Seller
NOTICE CHANGE ORDER INFO Seller
NOTICE Cancel/Refund Seller
NOTICE Disclaimer: Singpost Normal Mail Seller
NOTICE Shipping Info/Timing/Change memo Seller
NOTICE Exchange/Return Seller
35214244 Inquiry for the item from sul**** sul******* 2019-04-18 Answered
  Secret Inquiry
 

[Re] Inquiry for the item from sul****
Secret Inquiry

35086727 Inquiry for the item from eug**** eug******* 2019-04-04 Answered
  Hi, May I know what does bundle of 3 with the option to choose XL size x 2 means? There will be 6 packs of diapers in total? Thank you!
 

[Re] Inquiry for the item from eug****
Dear Customer, bundle of 3 means 3 packets of mamypoko packets. Do place your orders soon. Thank you! QooLife Team

34896461 Inquiry for the item from loi**** loi******* 2019-03-14 Answered
  Hi seller, may i know when will you restick mamypoko tape L size?? Thanks
 

[Re] Inquiry for the item from loi****
Dear Customer,

It is available for ordering.

Thanks
QooLife Team

34777989 Inquiry for the item from haz**** haz******* 2019-03-03 Answered
  Secret Inquiry
 

[Re] Inquiry for the item from haz****
Secret Inquiry

 

[Re] Inquiry for the item from haz****
Secret Inquiry

 

[Re] Inquiry for the item from haz****
Secret Inquiry

34675923 Inquiry for the item from all**** all******* 2019-02-20 Answered
  Hi, what's the weight of the 3 packets of pants?
 

[Re] Inquiry for the item from all****
Dear Customer,

Depends on the size you are enquiring.

Thanks
QooLife Team

34675849 Inquiry for the item from all**** all******* 2019-02-20 Answered
  Hi, what's the weight of the 3 packets of pants?
 

[Re] Inquiry for the item from all****
Dear Customer,

Depends on the size you are enquiring.

Thanks
QooLife Team

34582589 Inquiry for the item from 211**** cla******* 2019-02-10 Answered
  Hi seller, when will u restock xxl boys?
 

[Re] Inquiry for the item from 211****
Dear Customer, the item will be restocked soon. Kindly follow the page to know when the stocks arrive. Thank you! QooLife Team

34259549 Inquiry related delivery from jac**** jac******* 2019-01-06 Answered
  Hi, I have sent in my order on 1st jan, but it’s been a week and the goods are not shipped out yet. Can you look into it pls?

Order no: 287205032 and 287204807

Thanks
 

[Re] Inquiry related delivery from jac****
Dear Customer, we have run out of stocks for the product that you ordered and we have placed our orders with the manufacturer and waiting for their shipment to our warehouse now. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related delivery from jac****
Hi, when will your stocks arrive?

 

[Re] Inquiry related delivery from jac****
Dear Customer, the stocks just reached our warehouse. Kindly allow our warehouse guys to inbound the stocks and we'll send it to you soon. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related delivery from jac****
Hi, I received an sms stating that you have run out of the capital land voucher. I don’t think this is fair to inform buyers more than a week after I made my purchase. I have utilised my coupon for the purchase. Are you going to refund my coupon? If not, pls provide the CapitaLand voucher or refund $30 in value.

 

[Re] Inquiry related delivery from jac****
Appreciate your reply pls.

 

[Re] Inquiry related delivery from jac****
Hello?

 

[Re] Inquiry related delivery from jac****
Hi, I think it's not fair that you informed customers that you have run out of the CapitaLand voucher more than a week after my purchase and asked me if I want to cancel my order. I have utilised my other coupons for the buy. Are you going to refund me the coupon if I cancel? If not, can you ensure the capital vouchers are provided or refund $30? Thanks.

 

[Re] Inquiry related delivery from jac****
Hi, I think it's not fair that you informed customers that you have run out of the CapitaLand voucher more than a week after my purchase and asked me if I want to cancel my order. I have utilised my other coupons for the buy. Are you going to refund me the coupon if I cancel? If not, can you ensure the capital vouchers are provided or refund $30? Thanks.

 

[Re] Inquiry related delivery from jac****
Pls cancel and refund my order of $126.80

 

[Re] Inquiry related delivery from jac****
My order

 

[Re] Inquiry related delivery from jac****
My order

 

[Re] Inquiry related delivery from jac****
Dear Customer, we noticed that you've cancelled your orders. We hope to see you again. Thank you! QooLife Team

Policy & Notice