[Unicharm] [MADE IN JAPAN!] MOONY AIR FIT Diapers!  (Tape/Pants)
80 items sold
Item code : 435030487 COPY URL

MamyPoko[Unicharm] [MADE IN JAPAN!] MOONY AIR FIT Diapers! (Tape/Pants)

  • Retail Price
    S$107.80
    Price
    S$52.00
    Sale Price
    S$45.00
  • Benefits
    Payment Benefit
    0% Interest Instalment Plan
  • Shipping From
    Singapore
    Shipping To
    view
    Search Close
    • -----------------------------------------------------------
    • Arab Emirates
    • Austria
    • Belgium
    • Canada
    • Switzerland
    • Germany
    • Denmark
    • Spain
    • Finland
    • France
    • Ireland
    • India
    • Italy
    • Macau
    • Netherland
    • Norway
    • New Zealand
    • Oman
    • Greece
    • Portugal
    • Qatar
    • Thailand
    • Turkey
    • United States
    • Vietnam
    • Saudi Arabia
    • Sweden
    • Singapore
    • Indonesia
    • United Kingdom
    • Russia
    • Philippines
    Shipping RateOverseas Express

    Qprime - S$162.30

  • Item Qty Limit
    2Qty (per a purchase)
  • Item Type
    ∙ Moony Air fit (x 2 Packs)

    Bamboo Meal Set + Additional 2 Packs
    Please select.view
    Search Close
    • -----------------------------------------------------------
    • None
  • Add to Cart [Buy]

Customer who recommended this item
706 (Based on 0 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject From Date
QX QUICK Seller 2017-05-31
CHANGE ORDER INFO Seller 2017-05-31
Cancel/Refund Seller 2016-12-20
more
Manufacturer/Place of origin Unicharm / Japan Condition New Product
Shipping From From Overseas (Singapore)
help
Material
Payment Method Q*Coin Pay, VISA, MasterCard, American Express, Union Pay, PayPal, E-Nets, Cash Deposit, Q·account, GrabPay, Rely, PayLah!, AXS, NETS QR, AliPay, WeChat Pay, Convenience Store
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (249)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Super fast delivery

Ordered yesterday. Received it today afternoon. Super fast delivery. Will order again if diapers work out well.

Moony Air fit (x 2 Packs):05. Pants Large BOY | 9-14kg (44pcs x 2 packs) | Bamboo Meal Set + Additional 2 Packs:06. Pants Large GIRL | 9-14kg (44pcs x 2 packs)(+S$45)

+ Add this option
Sep 27, 2019
clo*** (SG )

Highly Recommend Highly recommended

Super prompt delivery 🚚 Item received in good condition and thanks for the free gift

Moony Air fit (x 2 Packs):07. Pants XL BOY | 12-17kg (38pcs x 2 packs) | Bamboo Meal Set + Additional 2 Packs:07. Pants XL BOY | 12-17kg (38pcs x 2 packs)(+S$45)

+ Add this option
Sep 24, 2019
kar*** (SG )

Highly Recommend Fast delivery

Fast delivery And items received in good condition..

Moony Air fit (x 2 Packs):02. Tape Small | 4-8kg (84pcs x 2 packs) | Bamboo Meal Set + Additional 2 Packs:None

+ Add this option
Sep 23, 2019
thi*** (SG )

Highly Recommend 1st time buying from this seller

Fast delivery. The free gift was packed separately in another box. Thumbs up!

Moony Air fit (x 2 Packs):03. Tape Medium | 6-11kg (64pcs x 2 packs) | Bamboo Meal Set + Additional 2 Packs:03. Tape Medium | 6-11kg (64pcs x 2 packs)(+S$45)

+ Add this option
Sep 18, 2019
mir*** (SG )

Netural Good condition

Items only delivered after a week due to another item is out of stock. However, they are delvered in good condition although not managed to catch the timing when need it.

Moony Air fit (x 2 Packs):07. Pants XL BOY | 12-17kg (38pcs x 2 packs) | Bamboo Meal Set + Additional 2 Packs:07. Pants XL BOY | 12-17kg (38pcs x 2 packs)(+S$38)

+ Add this option
Sep 12, 2019
mar*** (SG )

Customer Review (647)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Oct 15, 2019 wkp*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 13, 2019 eri*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 11, 2019 cry*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 09, 2019 eli*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 07, 2019 a3b*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 06, 2019 jol*** (SG SG)
Recommend Oct 06, 2019 wal*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 05, 2019 ern*** (SG SG)
Recommend Oct 05, 2019 ham*** (SG SG)
Highly Recommend Oct 02, 2019 dra*** (SG SG)
Item Q&A(59)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE QX QUICK Seller
NOTICE CHANGE ORDER INFO Seller
NOTICE Cancel/Refund Seller
NOTICE Disclaimer: Singpost Normal Mail Seller
NOTICE Shipping Info/Timing/Change memo Seller
NOTICE Exchange/Return Seller
36635685 Inquiry from mis**** mis******* 2019-10-12 Answered
  Hi, I purchased 4 packs of diapers but didn’t get the free gift. My order no is 306384849.
 

[Re] Inquiry from mis****
Dear Customer, you have selected 'None' for the free gift. Thank you! QooLife Team

36586584 Inquiry for the item from Ber**** Ber******* 2019-10-07 Answered
  I wanted to buy additional 2 packets but how come cannot click the bamboo set + 2 additional diapers option ????
 

[Re] Inquiry for the item from Ber****
Dear Customer, we apologized as we have ran out of stocks on the bamboo set. We will update the website by tomorrow. Thank you!! QooLife Team

 

[Re] Inquiry for the item from Ber****
Thanks. And y is the $30 off from min $250 to now $500? Can adjust that to $250 too ? So that I can purchase with the coupon. I already added to cart for $250 and yet now $500. So I cannot buy yet..

 

[Re] Inquiry for the item from Ber****
Dear Customer, we apologized for that as that was part of our 10.10 promotions. Thank you! QooLife Team

36575781 Inquiry related delivery from gil**** gil******* 2019-10-05 Answered
  Hi, when will I be expecting to receive my orders? It has been 5 days and it’s still under “shipping requested”.
 

[Re] Inquiry related delivery from gil****
Dear Customer, we have ran out of stocks on the Bamboo Fiber Kids Set and wouldn't be replenishing the stocks for this item. Can we send the Fisher price stack n roll cups instead? Do let us know. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related delivery from gil****
Hi, when are you sending out my items? It has been 9 days! I need the items urgently.

 

[Re] Inquiry related delivery from gil****
In my other message to you, I’m okay to switch the gift to Stack and Roll. Do reply. Tks.

 

[Re] Inquiry related delivery from gil****
Dear Customer, your items are under 'Pick & Pack' now. You should receive your items within 3-5 days. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related delivery from gil****
Today is the 4th day. Shipping status still hasn’t changed. Do advise. It’s been 2 weeks since order was placed.

 

[Re] Inquiry related delivery from gil****
Do reply and advise on the status update.

 

[Re] Inquiry related delivery from gil****
Do reply and advise on the status update.

 

[Re] Inquiry related delivery from gil****
Dear Customer, we noticed that your order has been cancelled. We hope to see you again. Thank you! QooLife Team

36574046 Inquiry related delivery from tin**** tin******* 2019-10-05 Answered
  I ordered the item on 30 Sep 2019, and it's been 5 days and no status change at all. When will I receive the items?
 

[Re] Inquiry related delivery from tin****
Dear Customer, we have ran out of stocks on the Bamboo Fiber Kids Set and wouldn't be replenishing the stocks for this item. Can we send the Fisher price stack n roll cups instead? Do let us know. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related delivery from tin****
OK.. I need the items urgently please.

 

[Re] Inquiry related delivery from tin****
Dear Customer, your items are under 'Pick & Pack' now. You should receive your items within 3-5 days. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related delivery from tin****
Hi.. My items are still under "Shipping Requested ". Can you confirm when I can receive the items? I need them urgently.
Cart number 129758424.

 

[Re] Inquiry related delivery from tin****
Dear Customer, your items are under 'Pick & Pack' now. You should receive your items within 3-5 days. Thank you! QooLife Team

36550464 Inquiry related delivery from che**** che******* 2019-10-01 Answered
  I choose qxquick and suppose to receive today. But I didn't receive it.......? Pls check
 

[Re] Inquiry related delivery from che****
Dear Customer, we noticed that your order has been cancelled. We hope to see you again. Thank you! QooLife Team

36150029 来自tin****会员的配送咨询。 tin******* 2019-08-10 Answered
  Hi seller,we order 4packs on 7 August,may I know when we can receive the diapers ,thanks
 

[Re] 来自tin****会员的配送咨询。
Dear Customer, the status is now 'On Delivery'. You should receive it within these few days. Thank you! QooLife Team

36106755 Inquiry for the item from thu**** thu******* 2019-08-05 Answered
  Hi, i am unable to place order, bcos cannot select last option for free gift. Please notify when system has been updated. Thanks.
 

[Re] Inquiry for the item from thu****
Dear Customer, please try it again as we have just remove the option for free gift. Thank you! QooLife Team

36100560 Inquiry for the item from jes**** jes******* 2019-08-03 Answered
  Hi i still cant order...
 

[Re] Inquiry for the item from jes****
Dear Customer, please try it again as we have just remove the option for free gift. Thank you! QooLife Team

Policy & Notice


Diapers