[Unicharm] Moonyman Sweat Absorb Pants ~! 【STAY COOL  WITH SUMMER PANTS!】BUY 3 PACKS FREE 1 PACK!
63 items sold
Item code : 559997927 COPY URL

MamyPoko[Unicharm] Moonyman Sweat Absorb Pants ~! 【STAY COOL WITH SUMMER PANTS!】BUY 3 PACKS FREE 1 PACK!


Customer who recommended this item
200 (Based on 96 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject From Date
QX QUICK Seller 2017-05-31
CHANGE ORDER INFO Seller 2017-05-31
Cancel/Refund Seller 2016-12-20
more
Manufacturer/Place of origin Unicharm / Japan Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (96)

Show My List
Customer Photo Review board

Netural Super Super slow delivery!!

Seller have forgotten missing diapers. Have to keep reminding him.

Moonyman Sweat Absorb Pants Carton of 4 packs:Moonyman Sweat Absorb Pants Carton XL(36pcs x 4)

+ Add this option
Jan 12, 2019
Jef***
Jan 08, 2019
Amy***

Highly Recommend Fast delivery

Fast delivery true as picture.

Moonyman Sweat Absorb Pants Carton of 4 packs:Moonyman Sweat Absorb Pants Carton XL(36pcs x 4)

+ Add this option
Jan 06, 2019
tan***

Highly Recommend Speedy delivery

Speedy delivery and received in good condition

Moonyman Sweat Absorb Pants Carton of 4 packs:Moonyman Sweat Absorb Pants Carton XL(36pcs x 4)

+ Add this option
Jan 04, 2019
jen***

Highly Recommend Received in good condition.

Received in good condition.

Moonyman Sweat Absorb Pants Carton of 4 packs:Moonyman Sweat Absorb Pants Carton XL(36pcs x 4)

+ Add this option
Jan 04, 2019
kel***

Customer Review (140)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Jan 16, 2019 nic***
Highly Recommend Jan 15, 2019 ral***
Highly Recommend Jan 12, 2019 tan***
Highly Recommend Jan 11, 2019 hj_***
Highly Recommend Jan 09, 2019 hod***
Highly Recommend Jan 08, 2019 Msg***
Highly Recommend Jan 08, 2019 Msg***
Highly Recommend Jan 08, 2019 thi***
Highly Recommend Jan 07, 2019 eli***
Highly Recommend Jan 07, 2019 hoh***
Item Q&A(94)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE QX QUICK Seller
NOTICE CHANGE ORDER INFO Seller
NOTICE Cancel/Refund Seller
NOTICE Disclaimer: Singpost Normal Mail Seller
NOTICE Shipping Info/Timing/Change memo Seller
NOTICE Exchange/Return Seller
34308622 Inquiry for the item from juz**** juz******* 2019-01-10 Unanswered
34302510 Inquiry related cancel and refund from eve**** eve******* 2019-01-10 Answered
  Ordered in November 2018. Till now wrong quantity received. Still missing 6 packets.
Please refund
 

[Re] Inquiry related cancel and refund from eve****
Dear Customer, can we have your order number please? This is to assist us in our investigation. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related cancel and refund from eve****
284201992

 

[Re] Inquiry related cancel and refund from eve****
Dear Customer, we have just sent the items to you. You should receive it within 3-5 days. Thank you! QooLife Team

34281359 Inquiry related cancel and refund from mel**** mel******* 2019-01-08 Answered
  I have yet received my remaining 3 packs. My order 284094094 was placed on 24th November 2018. Please get back to me and reply my queries!
 

[Re] Inquiry related cancel and refund from mel****
Dear Customer, we have just sent the items to you. You should receive it within 3-5 days. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related cancel and refund from mel****
I have received it. Thanks.

 

[Re] Inquiry related cancel and refund from mel****
Dear Customer, thanks for notifying us and supporting QooLife! QooLife Team

34248371 Inquiry related cancel and refund from Eil**** Eil******* 2019-01-05 Answered
  Hi,

I have contacted your team multiple times on the status of my order but nothing has been done.

Where are the remaining 3 packets? If your team doesn't intend to send out, please give me a refund. You may collect the 1 packet of diaper back as well.

Thanks
 

[Re] Inquiry related cancel and refund from Eil****
Dear Customer, we apologized for the delivery made as there was a system error. Can we have your order number please? This will assist us in our investigation. Thank you! QooLife Team

34241060 Inquiry for the item from Jef**** Jef******* 2019-01-04 Unanswered
34224886 Inquiry for the item from sim**** hui******* 2019-01-03 Answered
  Nov 24, 2018 (Cart no. 123284548)
I received two packs in different date, second pack delivered without any call or notification just put in front of my door! 1.41kg for each packing.
Actual order is four packs. seller always gv me ans said that is thier system error I should receive it in a few days. Do not said that ur system shown item delivered. It is ridiculous and irresponsible.
Is more than one month I ask and ask about my item, Please help to check and get back to me asap.
Thank you so much!
 

[Re] Inquiry for the item from sim****
Dear Customer, we have just sent the outstanding items to you. You should receive it within 3-5 days. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry for the item from sim****
please provide tracking number, i received this type of STANDARD REPLY alot of times already.

 

[Re] Inquiry for the item from sim****
Dear customer, noted on this. We have processed another shipment for you. According to our records we have sent out one previously. Please let us know if you dont receive again. We are very sorry for the inconvenience caused.

 

[Re] Inquiry for the item from sim****
hi seller, full diapers received. but the next day come again another 2 carton already rejected and ask deliver man to send back to you. thank you.

 

[Re] Inquiry for the item from sim****
Dear customer, thank you for the updates. We are sorry for the inconvenience caused.

34223095 Inquiry for the item from eri**** eri******* 2019-01-02 Answered
  Seriously how much more longer do I have to wait.. ordered since 24 Nov 2018 till now 02 Jan 2019 I've only receive 1 pkt of diapers.. its too ridiculous! n why did u stop replying me when I ask for the tracking number.. if you have really send it out plz provide me with the tracking number so I can call qxpress n check!
 

[Re] Inquiry for the item from eri****
Dear customer, noted on this. We have processed another shipment for you. According to our records we have sent out one previously. Please let us know if you dont receive again. We are very sorry for the inconvenience caused.

34205219 Inquiry related return and exchange from rra**** rra******* 2019-01-01 Answered
  Hello Seller, just received your item again and yet it’s wrong types of quantity AGAIN.... Pls kindly check before you sent them out again.....
So far have received 1pack(L) and 5packs(XL)....
My orders should be 4packs(L) and 4packs(XL)........
Order No : 123723182

Kindly cleared all your previous orders before you keep sending others the wrong orders!!!!!!!!!!!!!!!!

Pls take back 1pack(XL) and send me 3packs(L)

Kindly send the shipping tracking no if send so we and others can track.......

Your fast response is appreciated...............
 

[Re] Inquiry related return and exchange from rra****
Dear Customer, we apologize for the wrong items delivered. Your return request have been accepted. Kindly wait for the delivery man to pick up the items from you. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related return and exchange from rra****
Thanks for the prompt responses

 

[Re] Inquiry related return and exchange from rra****
Dear customer, noted on this. We have processed another shipment for you. According to our records we have sent out one previously. Please let us know if you dont receive again. We are very sorry for the inconvenience caused.

 

[Re] Inquiry related return and exchange from rra****
Thanks seller for the prompt response......

 

[Re] Inquiry related return and exchange from rra****
Hi Seller,
Have received a carton of 4packs of XL instead of L again. I think it’s ok with XL.. But you send me 1 extra pack. You only own me 3 packs but you send me 4 packs of XL......

 

[Re] Inquiry related return and exchange from rra****
You can arrange your driver to take back 1extra pack.....

 

[Re] Inquiry related return and exchange from rra****
Dear Customer, thanks for notifying us and supporting QooLife! Kindly keep it out of our goodwill. Thank you! QooLife Team

Policy & Notice