Item code : 601633253 COPY URL

Nescafe[NESCAFÉ®] Singapore Kopi - Kopi C GSD Coffee 15S /Kopi O GSD Coffee 15S


Customer who recommended this item
188 (Based on 124 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject From Date
QX QUICK Seller 2017-05-31
CHANGE ORDER INFO Seller 2017-05-31
Cancel/Refund Seller 2016-12-20
more
Manufacturer/Place of origin Nestle Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (124)

Show My List
Customer Photo Review board

Highly Recommend Very fast delivery

very nice coffee............

NESCAFE® Singapore Kopi:Kopi C Gao Siew Dai Coffee 15S X 26G(+S$2.70) | Add on (Bundle 1):none | Add on (Bundle 2):none | Add on (Bundle 3):none

+ Add this option
Jan 22, 2019
kar***

Highly Recommend Superfast delivery

Happy with purchase..........

NESCAFE® Singapore Kopi:Kopi C Gao Siew Dai Coffee 15S X 26G(+S$2.70) | Add on (Bundle 1):none | Add on (Bundle 2):none | Add on (Bundle 3):none

+ Add this option
Jan 22, 2019
kar***
Dec 29, 2018
aci***

Highly Recommend Fast delivery

1st time buy and taste is ok...

NESCAFE® Singapore Kopi:Kopi C Gao Siew Dai Coffee 15S X 26G(+S$2.70) | Add on (Bundle 1):none | Add on (Bundle 2):none | Add on (Bundle 3):none

+ Add this option
Dec 28, 2018
est***

Highly Recommend free delivery over 50

same price with ntuc but free delivery for over 50. like the kopi o siew dai

NESCAFE® Singapore Kopi:Kopi O Gao Siew Dai Coffee 15S | Add on (Bundle 1):none | Add on (Bundle 2):none | Add on (Bundle 3):none

+ Add this option
Dec 26, 2018
kay***

Customer Review (146)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Jan 07, 2019 reg***
Highly Recommend Jan 01, 2019 low***
Highly Recommend Dec 21, 2018 jan***
Highly Recommend Nov 20, 2018 tay***
Highly Recommend Nov 20, 2018 ste***
Highly Recommend Nov 12, 2018 dra***
Highly Recommend Oct 27, 2018 chu***
Highly Recommend Oct 12, 2018 ddc***
Highly Recommend Oct 05, 2018 sio***
Recommend Oct 04, 2018 hue***
Item Q&A(47)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE QX QUICK Seller
NOTICE CHANGE ORDER INFO Seller
NOTICE Cancel/Refund Seller
NOTICE Disclaimer: Singpost Normal Mail Seller
NOTICE Shipping Info/Timing/Change memo Seller
NOTICE Exchange/Return Seller
33640786 Inquiry for the item from daw**** daw******* 2018-11-14 Answered
  Hello. When will kopi o be back in stock?
 

[Re] Inquiry for the item from daw****
Hi there, it sld be back in stock some time next week :)

32885235 Inquiry for the item from dea**** dea******* 2018-09-06 Answered
  Kopi c expiry?
 

[Re] Inquiry for the item from dea****
Dear Customer, we apologize that we are unable to advise on the expiry date. However, please be assured that we order from
Nestle Singapore on a weekly basis. Thus, most of our stocks are fresh stocks. Thanks! QooLife Team

 

[Re] Inquiry for the item from dea****
Ok noted thanks

 

[Re] Inquiry for the item from dea****
Dear Customer,

You are most Welcome!

QooLife Team

32628689 Free tote bag kcp******* 2018-08-12 Answered
  Secret Inquiry
 

[Re] Free tote bag
Secret Inquiry

31969743 Inquiry for the item from ten**** ten******* 2018-06-05 Answered
  Order No. 259200424 purchased 1 Jun. Still 'Shipping Requested'. When is delivery?
 

[Re] Inquiry for the item from ten****
Dear Customer,

We apologise for the delay in delivery.
Item went Out Of Stock due to the overwhelming response to the MameQ promotion.

We have received the stocks from Nestle Singapore today and you should be able to receive it within these 2 days.

We apologise for the inconvenience caused.
QooLife Team

 

[Re] Inquiry for the item from ten****
received the next day, thanks

 

[Re] Inquiry for the item from ten****
Dear Customer,

Thanks for your update.

QooLife Team

31943560 Inquiry for the item from ber**** ber******* 2018-06-02 Answered
  I thought I saw the promo is from 1 to 3 June as stated ? First 100 ?
1 June I miss it but thought now 2 June can get??
Why no more promo ?? Not honour the words as stated in the promo. Lousy and fake promo.
 

[Re] Inquiry for the item from ber****
Dear Customer,

We apologise for causing the displeasure.
We will feedback to the relevant team for review.

Thanks
QooLife Team

31942189 Inquiry for the item from gyl**** gyl******* 2018-06-01 Answered
  Now both options available. But no longer can use mameq. Why does this feel like a scam?????
 

[Re] Inquiry for the item from gyl****
Dear Customer,

We apologise that you are unable to purchase with MameQ.
As the item was out of stock and we replesnish it in the afternoon.

The MameQ promotion is fully redeemed

QooLife Team

31940738 Inquiry for the item from vic**** vic******* 2018-06-01 Answered
  Bundled promotion, but unbundle to sell (that’s why only one type available at any one time) => no one can buy! Very smart!
 

[Re] Inquiry for the item from vic****
Dear Customer,

We apologise for the delayed delivery as some of the flavor you ordered is Out Of Stock.

We have reordered in the item and should be able to sent out the order by Friday.

We apologisefor the inconvenienced caused.
QooLife Team

 

[Re] Inquiry for the item from vic****
I think this promo nobody got to buy anything! Therefore, should be fake. Please ensure that your sellers are taken to task, and don’t offer thus kind of promo again. Anyway, it ended already, so still can’t get it at $1.

 

[Re] Inquiry for the item from vic****
Dear Customer,

We apologise for causing the displeasure.
We will feedback to the relevant team in charge.

QooLife Team

31939034 Inquiry for the item from Joa**** Joa******* 2018-06-01 Answered
  Kopi O no stock I can't click the order for Kopi C? Please help?
 

[Re] Inquiry for the item from Joa****
Dear Customer,

We apologise that the item went Out Of Stock due tothe overwhelming response.
We apologise for the inconvenience caused.

QooLife Team

Policy & Notice