Item code : 420887475 COPY URL

png[PnG]【Bundle of 4】 Tide Laundry Detergent 4.08/ 4.43L - All types available


Customer who recommended this item
2467 (Based on 0 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject From Date
QX QUICK Seller 2017-05-31
CHANGE ORDER INFO Seller 2017-05-31
Cancel/Refund Seller 2016-12-20
more
Manufacturer/Place of origin Procter & Gamble / Singapore Condition New Product
Shipping From From Overseas (Singapore)
help
Material
Payment Method Q*Coin Pay, VISA, MasterCard, American Express, Union Pay, PayPal, E-Nets, Cash Deposit, Q·account, GrabPay, Rely, PayLah!, AXS, NETS QR, AliPay, WeChat Pay, Convenience Store
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (978)

Customer Photo Review board

Highly Recommend Item received in good condition

Received ... many thanks.

Bundle of 4:04. 4 x Free and Gentle 4.42L | FREE - While stocks lasts:01. Joy Dishwashing liquid Lemon 500ml

+ Add this option
Aug 17, 2019
mot*** (SG )

Highly Recommend Fast delivery & in good condition

Received in good condition & very fast

Bundle of 4:01. 4 x Original 4.42L | FREE - While stocks lasts:01. Joy Dishwashing liquid Lemon 500ml

+ Add this option
Aug 11, 2019
cgl*** (SG )

Highly Recommend Prompt delivery

Purchase in bulk to enjoy greater savings

Bundle of 4:01. 4 x Original 4.42L | FREE - While stocks lasts:01. Joy Dishwashing liquid Lemon 500ml

+ Add this option
Aug 08, 2019
ren*** (SG )

Highly Recommend Good Price after Discount!

Delivery is faster than expected!

Bundle of 4:01. 4 x Original 4.42L | FREE - While stocks lasts:01. Joy Dishwashing liquid Lemon 500ml

+ Add this option
Jul 31, 2019
dai*** (SG )

Highly Recommend Smelly sweat no more

Super Fast delivery. Came earlier than expected. Great Product been using it for years. I really recommend ut to my fellow Singaporeans❤

Bundle of 4:03. 4 x Sport with Febreze Active Fresh 4.08L | FREE - While stocks lasts:01. Joy Dishwashing liquid Lemon 500ml

+ Add this option
Jul 22, 2019
mar*** (SG )

Customer Review (2,333)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Aug 18, 2019 lee*** (SG SG)
Highly Recommend Aug 17, 2019 liu*** (SG SG)
Not Recommend Aug 17, 2019 hen*** (SG SG)
Highly Recommend Aug 14, 2019 ash*** (SG SG)
Highly Recommend Aug 09, 2019 nak*** (SG SG)
Highly Recommend Aug 02, 2019 see*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 26, 2019 shu*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 20, 2019 Aly*** (SG SG)
Highly Recommend Jul 18, 2019 Hei*** (SG SG)
Netural Jul 14, 2019 lek*** (SG SG)
Item Q&A(243)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE QX QUICK Seller
NOTICE CHANGE ORDER INFO Seller
NOTICE Cancel/Refund Seller
NOTICE Disclaimer: Singpost Normal Mail Seller
NOTICE Shipping Info/Timing/Change memo Seller
NOTICE Exchange/Return Seller
36193745 Inquiry for the item from she**** she******* 2019-08-16 Answered
  Can let me know once stock comes in for sports or Downy series
 

[Re] Inquiry for the item from she****
Dear Customer, for the sports version, kindly wait till maybe end of next week as the supplier has some stock issue and we don't have any Downy version for the brand Tide. Thank you! QooLife Team

36190716 Inquiry for the item from she**** she******* 2019-08-16 Answered
  Is tide frebreeze freshness high efficiency?
 

[Re] Inquiry for the item from she****
Dear Customer, we believe that it is as it is specially formulated to fight sports stains, renews freshness & eliminates odours. Kindly place your orders soon. Thank you! QooLife Team

36190490 Inquiry for the item from she**** she******* 2019-08-16 Answered
  Secret Inquiry
 

[Re] Inquiry for the item from she****
Secret Inquiry

36154507 Inquiry related delivery from jas**** jas******* 2019-08-11 Answered
  Order number 128274895

I placed order 17 July. When are you shipping out my order?
 

[Re] Inquiry related delivery from jas****
Dear Customer, the status is now 'On Delivery'. You should receive it within these few days. Thank you! QooLife Team

36005154 Inquiry for the item from ang**** ang******* 2019-07-23 Answered
  Order no. 299171098 

Seller, may i know when can you ship out my order which i ordered on 7/7/19.

Pls reply asap. Thx
 

[Re] Inquiry for the item from ang****
Dear Customer, we have run out of stocks for Free and Gentle that you ordered and we have placed our orders with the manufacturer and waiting for their shipment to our warehouse now. The stocks should be reaching our warehouse by next week. Thank you! QooLife Team

35987704 Inquiry for the item from cho**** cho******* 2019-07-21 Answered
  Hi,any stock for free and gentle laundry detergent? Thanks.
 

[Re] Inquiry for the item from cho****
Dear Customer, we have placed our orders with the manufacturer and we're waiting for their shipment to our warehouse now. Thank you! QooLife Team

35918722 Inquiry from lim**** lim******* 2019-07-11 Answered
  Hi seller i experienced the same thing as another user who is using uob credit card but did not get the 10 dollars discount upon check out.

Kindly double check with UOB and if it is not real, please remove from your adv.
 

[Re] Inquiry from lim****
Dear Customer, can we have the first 8 digits of your card to check whether it's eligible for the discount? Apparently only selected card types can qualify for the discount. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry from lim****
I am using the uob one card which is on the picture of the adv. My first 8 digit is 4265 8840 3565.

 

[Re] Inquiry from lim****
Any updates?

 

[Re] Inquiry from lim****
Dear Customer, we apologise that you did not receive the discount due to a system error. You may return and refund to make another purchase or you can use the discount for your next purchase. We apologise for the inconvenienced caused

 

[Re] Inquiry from lim****
I have already start using the product. How can I use the discount for next purchase? You will give me a 10 dollars voucher?

 

[Re] Inquiry from lim****
I have already start using the product. How can I use the discount for next purchase? You will give me a 10 dollars voucher?

 

[Re] Inquiry from lim****
Dear Customer, we apologised as the UOB coupon has been fully redeemed. Thank you! QooLife Team

35872709 Inquiry from 233**** lek******* 2019-07-06 Answered
  HI,
i try to use my UOB card for payment. I don't see the $10 discount when i check out.

please advice
 

[Re] Inquiry from 233****
Dear Customer, upon usage of your UOB card, it will be automatically reflected. Please try it again. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry from 233****
Yes i have tried a lot of time and is still the same

 

[Re] Inquiry from 233****
Dear Customer, we apologized for the typo error. It should be $10 instead of 10%. Attached is a picture showing you how the UOB discount is reflected. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry from 233****
I still don’t entitle even thought I have submitted the order

 

[Re] Inquiry from 233****
Dear Customer, did you use the UOB card to pay as this is only applicable for all UOB cards. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry from 233****
Of cos I am using UOB credit card else will I waste time asking qoolife.. so how will qoolife resolve this issue?

 

[Re] Inquiry from 233****
Of cos I am using UOB credit card else will I waste time asking qoolife.. so how will qoolife resolve this issue?

 

[Re] Inquiry from 233****
Dear Customer, can we check whether you've used this UOB card to make another payment prior to the purchase of QooLife Mall's items? If you did, the card can't be used for the UOB discount again. We have attached a picture showing you that the UOB card payment is working. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry from 233****
No I didn’t. I only use this credit card for qoolife order and I don’t see the deduction that why I asking qoolife.

So how qoolife want to resolve this?

Can call me resolve the issue on the phone?

 

[Re] Inquiry from 233****
Dear Customer, kindly check with UOB bank as we are just promoting their $10 discount. They should know the details for the Card payment. We apologize that we can't help you much in this. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry from 233****
Terrible service.. your shop advertise this and now push the fault to UOB!!! Why never Ensure that the system is in order then advertised!!

 

[Re] Inquiry from 233****
Dear Customer, we apologized for the experience that you faced. We're just advertising the promotions offered by UOB. It'll be better to check with them. Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry from 233****
They ask me to refer back to UOB..
As the main platform shouldn’t all this under q0010 ? Why need to go back to the shop

 

[Re] Inquiry from 233****
Dear Customer, we do wish that we can help you with the issue that you faced but truthfully, we wouldn't know why UOB hasn't given you the $10 off your purchase as per their advertisement. It would be better to ask them than asking us. Thank you and we apologize once again! QooLife Team

 

[Re] Inquiry from 233****
I had with check with both parties UOB AND Q0010!
they all say refer to qoolife.. stop telling me to refer to them!! Can you slot out with both parties as they all point back to you and give me an answer!

 

[Re] Inquiry from 233****
Dear Customer, can we have the first 8 digits of the credit card that you used? We can help you to check with the Bank. Thank you! QooLife Team

Policy & Notice


Diapers