Item code : 544863077 COPY URL

RBHome[RB]【16 Units】Thirsty Hippo Dehumidifier 600ml x 16 | From SG


Customer who recommended this item
2552 (Based on 1084 reviews)
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject From Date
QX QUICK Seller 2017-05-31
CHANGE ORDER INFO Seller 2017-05-31
Cancel/Refund Seller 2016-12-20
more
Manufacturer/Place of origin SIngapore Condition New Product
Shipping From Domestic (Singapore)
Material
Payment Method VISA, MasterCard, JCB Card, PayPal, E-Nets, AXS, Convenience Store, Cash Deposit, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Pickup & return item by seller (Return shipping company : Qxpress)
Pay on delivery Available
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (1,084)

Show My List
Customer Photo Review board

Highly Recommend Great value and Goods

Bought during promotion which is good value. Thank you seller!

❤1st Thirsty Hippo 7+1:01. Thirsty Hippo Dehumidifier 600ml 7+1 | ❤2nd Thirsty Hippo 7+1:01. Thirsty Hippo Dehumidifier 600ml 7+1 | Add on Thirsty Hippo 6+2:None | FREE x 12 packs wet wipes (Limited!):01. Wet wipes (Animal designs) 20s x 12

+ Add this option
Jan 09, 2019
rem*** (SG )

Highly Recommend Very worth it

Very worthwhile deal with the free koi cards thrown in

❤1st Thirsty Hippo 7+1:01. Thirsty Hippo Dehumidifier 600ml 7+1 | ❤2nd Thirsty Hippo 7+1:01. Thirsty Hippo Dehumidifier 600ml 7+1 | Add on Thirsty Hippo 6+2:None | FREE $10 Koi gift card:01. Pink

+ Add this option
Jan 03, 2019
sho*** (SG )

Highly Recommend Fast delivery!

Fast delivery, item received as described. Buy from Qoo10 is cheaper than buying from supermarket

❤1st Thirsty Hippo 7+1:01. Thirsty Hippo Dehumidifier 600ml 7+1 | ❤2nd Thirsty Hippo 7+1:01. Thirsty Hippo Dehumidifier 600ml 7+1 | Add on Thirsty Hippo 6+2:None | FREE $10 Koi gift card:02. Black

+ Add this option
Dec 28, 2018
uni*** (SG )

Highly Recommend Recommended

Good buy; no need to carry all the way home. Comes with a box of free baby wipes for my nephews. Items are useful for cabinets to absorb the odors.

❤1st Thirsty Hippo 7+1:01. Thirsty Hippo Dehumidifier 600ml 7+1 | ❤2nd Thirsty Hippo 7+1:01. Thirsty Hippo Dehumidifier 600ml 7+1 | Add on Thirsty Hippo 6+2:None | FREE x 12 packs wet wipes (Limited!):01. Wet wipes (Animal designs) 20s x 12

+ Add this option
Dec 28, 2018
jpg*** (SG )

Highly Recommend Good good good

Item well packed and well received highly recommend

❤1st Thirsty Hippo 7+1:01. Thirsty Hippo Dehumidifier 600ml 7+1 | ❤2nd Thirsty Hippo 7+1:01. Thirsty Hippo Dehumidifier 600ml 7+1 | Add on Thirsty Hippo 6+2:None | FREE $10 Koi gift card:01. Pink

+ Add this option
Dec 27, 2018
lee*** (SG )

Customer Review (2,332)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Feb 18, 2019 abb*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 18, 2019 mav*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 09, 2019 chi*** (SG SG)
Highly Recommend Feb 01, 2019 ade*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 14, 2019 tri*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 11, 2019 dew*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 10, 2019 mar*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 09, 2019 the*** (SG SG)
Highly Recommend Jan 01, 2019 sha*** (SG SG)
Highly Recommend Dec 27, 2018 lyd*** (SG SG)
Item Q&A(108)
No. Question & Answer Member Date Status
NOTICE QX QUICK Seller
NOTICE CHANGE ORDER INFO Seller
NOTICE Cancel/Refund Seller
NOTICE Disclaimer: Singpost Normal Mail Seller
NOTICE Shipping Info/Timing/Change memo Seller
NOTICE Exchange/Return Seller
34068704 Inquiry related cancel and refund from Two**** Two******* 2018-12-18 Unanswered
33935020 Inquiry related delivery from est**** est******* 2018-12-07 Answered
  I placed an order on 1st dec but until now there is no delivery. I have dropped an query to seller and there is no reply. What happened?
 

[Re] Inquiry related delivery from est****
Since there's no response. I hv cancelled order. Pls refund value to me.

 

[Re] Inquiry related delivery from est****
Dear Customer, we noticed that you've cancelled your orders. We hope to see you again. Thank you! QooLife Team

33925763 Inquiry for the item from hen**** hen******* 2018-12-06 Answered
  I placed orders on 1 Dec, today is 6th and there is no change in status. I emailed and they said koi cards are fully redeemed. Is it true? Please reply as soon as possible.
1) when will you send my order?
2) will my orders come with koi card as promised?
 

[Re] Inquiry for the item from hen****
Dear Customer, we noticed that you've cancelled your orders. We hope to see you again. Thank you! QooLife Team

33917545 Inquiry related delivery from phu**** phu******* 2018-12-06 Answered
  Secret Inquiry
 

[Re] Inquiry related delivery from phu****
Secret Inquiry

33915246 关于商品Tah****会员的咨询。 Tah******* 2018-12-05 Answered
  Secret Inquiry
 

[Re] 关于商品Tah****会员的咨询。
Secret Inquiry

33884285 Inquiry for the item from fel**** fel******* 2018-12-03 Answered
  Hi, there is no more free koi card?
 

[Re] Inquiry for the item from fel****
Dear Customer, we apologize for the Koi card as it has been fully redeemed. Thank you! QooLife Team

33882691 Inquiry related cancel and refund from che**** che******* 2018-12-03 Answered
  Posted THREE enquiries wrt my order and the seller didnt bother to even reply any. Disappointing service.
 

[Re] Inquiry related cancel and refund from che****
Dear Customer, we hav ran out of stocks for the Koi card. Can we replace it with a Unicorn Recycle Bag for you? Thank you! QooLife Team

 

[Re] Inquiry related cancel and refund from che****
No

 

[Re] Inquiry related cancel and refund from che****
How?

 

[Re] Inquiry related cancel and refund from che****
Dear Customer, we apologize as we don't have anything else to replace the Koi card free gift. Thank you for your purchase! QooLife Team

33869275 Inquiry for the item from whi**** whi******* 2018-12-02 Answered
  If I buy 3x16 in one order, do I get 3x$10 Koi card? When is the expiry date of the Koi card? Thank you.
 

[Re] Inquiry for the item from whi****
Dear Customer, we apologize for the Koi card as it has been fully redeemed. Thank you! QooLife Team

Policy & Notice